فرهنگ کتاب و توسعه

کتاب خوب ارزش می آفریند که برای شخص پژوهشگر، دانشجو، استاد و نویسند به دلایل زیر؛ بسیار با اهمیت  است:

  1. معنویت ساز است، لااقل ایده ای که درسرداشته به پدیده تبدیل شده و اثری ماندگاری برجای می گذارد.

  2. داشتن کتاب در رزومه تحصیلی و شغلی فرد نویسنده با ارزش است و اهمیت زیادی دارد؟

  3. داشتن کتاب (تالیفی و ترجمه)، دارای نمره حداکثری در مصاحبه دکتری در هر رشته ای بوده و این در حالی است که ارزش هر مقاله  ISIونظایردارای حداقل امتیاز و ارزش هر مقاله علمی – پژوهشی  وترویجی هم مرحله بعدی ارزش قرار دارند.

  4. بسیاری از دانشجویان کارشناسی ارشد ودکترا نمی دانند که با هزینه های بسیار کم می توانند پایان نامه خود را به کتاب تبدیل کنند. از آنجایی که یک کتاب علمی برگرفته از پایان نامه می باشد، در مصاحبه دکترا و آزمون های استخدامی، یک امتیاز مثبت تلقی می گردد.

  5. کتاب با اخذ مجوز چاپ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اخذ شابک ISBN از اداره شابک و نیز اخذ فیپا از کتابخانه ملی، در وزارت ارشاد و کتابخانه ملی ثبت و اعلام وصول می شود و دارای همه ی امتیازات لازم جهت ارائه در رزومه های تحصیلات تکمیلی و یا رزومه های اخذ مرتبه علمی ، شغلی و ارتقای تحصیلی معلمان و مربیان ونظایر خواهد بود.

  6. شما در هر زمینه ای که فعالیت دارید، شاغلید، هنرمندید، استادید، دانشجو هستید و … چاپ کتاب برای شما به منزله ی اعتبار علمی خواهد بود. شما با چاپ کتاب در زمینه فعالیت خود می توانید وجهه ای کاملاً متفاوت با زمان قبل پیدا کرده و در زمینه فعالیت خود فرد موفق تری باشید و با چاپ مطالب و کتاب خود، به عرضه و نمایش غنای علمی تان بیافزائید.

  7. اگر شما نویسنده هستید وبیش از 2عنوان کتاب چاپ کرده باشید وبه دلایلی به کار دولتی ویا خصوصی بیمه نیستید، می توانید برای بهره مندی ازبیمه هنرمندی ازامتیاز آن استفاده نمایید.

  8. اگر دانشجو درهرمقطعی هستید، همین حالا درسر خود ایده پرورش دهید و به مرور آنرا به کتاب تبدیل کنید.

  9. اگر این مسیر را یک بارطی کرده باشید، جستجوی نام شما در موتور جستجوگر گوگل و یا یاهو بالا آوردن نام کتاب و نام نویسنده توسط گوگل و سایت کتابخانه ملی و… امکانپذیر است.

  10. برای کسب اطلاعات بیشتر  وپیوستن به حریم فرهنگ ناب کتاب با  شماره تلفن  09391520547 و یا به آدرس پست الکترونیک copdsiran@gmail.com تماس حاصل فرمایید. و ما با کوتاه ترین زمان ممکن ایده شما را با کیفیت وهزینه کم نام شما رابر بام فرهنگ ناب کتاب نقش آفرین می سازیم.

واحدمطالعات وتحقیقات نشر توسعه علوم

  • اشتراک گذاری مطلب

3 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *